نکاتی برای خرید مبلمانی که واقعا مناسب است

1 . قبل از خرید اندازه گیری کنید

 قبل از اینکه برای خرید مبلمان جدید اقدام کنید، مطمئن شوید که ابعاد فضا را محاسبه کرده اید.  ارتفاع و عرض هر اتاق را با دقت اندازه گیری کنید، نسبت های واقعی فضا را به دست آورید، که به شما کمک می کند تا ایده ای واقع بینانه از اینکه کدام مبلمان جدید جریانی را که می خواهید در هر اتاق ایجاد کند، به شما بدهد.

2. مبلمان خود را متناسب کنید

 داشتن ابعاد بسیار مفید است که انتخاب مبلمان جدید خود را متناسب با هر فضا تغییر دهید.  آیا اندازه اتاق های متنوعی دارید؟  در اینجا چندین رویکرد بسته به اندازه اتاق وجود دارد:

آیا تا به حال یک مبل، صندلی یا میزی خریده اید که در فروشگاه فوق العاده به نظر برسد اما پس از آوردن آن به خانه جذابیت خود را از دست بدهد؟ حتی ساده ترین بخش های برنامه ریزی فضا می توانند به سرعت پیچیده شوند – و بهتر است با یک برنامه در ذهن انجام شود.  قبل از شروع هر گونه بلند کردن اجسام سنگین، این نکات برنامه ریزی و اندازه گیری فضا را در نظر بگیرید.

برای اتاق‌های کوچک، مانند یک اتاق مهمان 8×10 یا دفتر کار خانگی، قطعات جمع و جور مانند مبل‌های آپارتمانی و صندلی‌های تا شو را در نظر بگیرید که می‌توانند با یک میز جلو مبل کوچک برای نوشتن یا کار جفت شوند.

برای فضاهای متوسط، مانند یک اتاق خانوادگی 12×12، مطمئناً فضای کافی برای انتخاب مبلمان با گزینه های بیشتری خواهید داشت.  یک صندلی عاشقانه (لاوست) را با یک صندلی راحت یا یک صندلی دنج و دو نفره عثمانی ترکیب کنید تا فضا را پر کنید (بدون شلوغی اتاق).

برای فضاهای بزرگ، مانند یک اتاق نشیمن 15 در 18،به اندازه کافی فضا برای مبلمان با اندازه بزرگ دارد.  با قابلیت قرار دادن یک پک کامل مبلمان شیک، فضای خود را مطابق با روحیه و تعداد مهمانان خود که ممکن است نیاز داشته باشد، پیکربندی کنید. 

3. مطمئن باشید که سایز مبلمان از ورودی ها رد میشود

 فراموش شده ترین موارد در مورد اندازه گیری ها اغلب می تواند ورودی ها باشد، از جمله راه پله ها، گوشه ها و حتی راهروها (کلمه PIVOT به ذهن می رسد.

 آخرین نکته؟  قبل از اینکه شروع به خرید قطعات یا جابجایی مبلمان کنید، یک طرح سریع بکشید.  این به شما کمک می‌کند تا موارد دیگری را که می‌توانند مانع ایجاد کنند، مانند کمد های بزرگ، گیاهان و وسایل روشنایی در ذهن داشته باشید.

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا